Söndag

Hej på er!

Har ni en bra söndag? Själv sitter jag på tåget hem från stan. Jag, Sara och Lotta har varit på brunch på Mornington. Jag är så mätt så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Det har varit sill, lax, bagels, kött, rotfrukter, soppa, röror, pannkakor och desserter. Och latte, cappuccino och te. Det var gott och väldigt prisvärt. 285:- gick det på och man fick mycket för pengarna. Rekommenderas! Jag tog en promenad dit från centralen vilket var väldigt skönt. Tog väl sisådär 25 minuter och det var rätt lagom innan det var dags att äta. Jag tänkte att jag skulle promenera tillbaka också, men jag var så tung i magen att jag tog tunnelbanan istället.

Väl hemma tänker jag lägga mig på soffan och ta igen mig lite. Alexandra är på teater med Maria och Joline. Det ska bli spännande att höra hur det gick sen. Ikväll blir det tjejmys för mig och Alexandra medan Jesper spelar bandy. Hon ska få välja en film ur Disneylådan tänkte jag. Är jag elak som har gömt undan hennes favoriter i en annan låda? Jag tycker också om Lejonkungen och Djungelboken, men när man ser dom varje vecka blir det lätt att man tröttnar. Nu måste hon välja nåt nytt!

#1 - - Tess:

Ensam på teater med två små? Vågat! :D

Svar: Tyvärr visade det sig att hon inte var ensam med dom ändå. Emma följde också med vilket ingen nämnde innan strategiskt nog... jag är inte superglad!
Jannica Lindmark