Business is real

Hej på er! 
 
Otroligt länge sedan sist nu, I know. Jag har haft sjukt mycket på gång och har inte riktigt hunnit/orkat med att skriva här. Det kommer antagligen även i fortsättningen bli mindre skrivet här då jag kommer lägga mer fokus på mitt lilla företag som nu är startat och klart. Jag lanserade min Facebooksida och hemsida idag, så nu får vi se hur det går helt enkelt. Hemsidan hittar ni HÄR och där kan ni läsa om mina tjänster och även min företagsblogg. Bloggen där kommer såklart vara fokuserad på kost och hälsa. Det kommer vara tips, råd, recept och liknande. Facebooksidan hittar ni HÄR. Jag blir såklart jätteglad ifall ni går in och gillar samt sprider vidare. Det är himla viktigt  att synas för att komma någonstans. 
 
Både hemsida och Facebooksida har såklart lite finslipning kvar, men nu är bollen iaf i rullning. Nu kör vi!