Kickoff!

God morgon!


Fredag och trött som en gnu. Har dock bara mig själv att skylla. När jag nattat Alexandra gick jag direkt till sängen själv, så jag kröp ner typ 20.30. Sen började jag läsa... Jag var helt fast och slutade inte läsa förrän ögonlocken föll ihop och boken landade i ansiktet. Tur att det var en pocket. Kvinnan på tåget är det jag läser nu. Verkligen fängslande! Jag började på den igår morse och nu har jag ca en fjärdedel kvar. Det är så att jag längtar till pendeltåget så att jag får fortsätta. 

Idag har jag myst extra mycket med Alexandra. Hon verkar ha koll på att jag inte kommer hem på några dagar så hon har varit som en koalabjörn. Det gjorde ont i mammahjärtat att lämna på förskolan idag, men jag vet ju att hon kommer ha det bra i helgen ändå. Själv åker jag till Sälen på kickoff med jobbet. Medan några slänger sig ut i skidbacken ägnar vi andra oss åt spa och äventyrsbad. Ny baddräkt köptes igår och trots att utbudet är rätt kasst den här årstiden hittade jag en riktigt snygg. Kl 15 går minibussen, ska bli grymt kul!

Frukost och Bamse
#1 - - veraf:

Ha kul i Sälen! Och tack för boktipset, det var lite idétorka här.

Svar: Riktigt bra bok!
Jannica Lindmark