Boobs everywhere

Hej!


Igår kväll var en sån där kväll då jag bara inte kunde slita mig från min bok. Jag läste ju Tre Minuter av Roslund&Hellström, jag älskar deras böcker. Jag fick den i födelsedagspresent, men har inte hunnit med att läsa så mycket med allt som varit. Senaste veckan har jag äntligen haft lite tid och igår läste jag sisådär halva boken i ett sträck. Jag var tvungen att läsa klart den så vid 1 i natt tog den slut. Sedan låg jag till typ 3 utan att kunna somna. Lovely. 

Idag vaknade Alexandra tidigt, redan 7.20. Upp, frukost, dusch och sedan blev jag upphämtad av Maria för en heldag ihop. Vi åkte till Farsta för att göra av med lite presentkort. Mitt presentkort har jag kvar dock, hittade inget bra att köpa på H&M. Däremot fick jag med mig en klänning, en tröja och lite underkläder till mig samt en tröja och ett par skor till Alexandra därifrån. Därefter åkte vi vidare till Porten där jag blev två par jeans, ett par termobyxor och en kofta rikare. Inte fy skam! Termobyxor är verkligen nödvändigt för att leka i snön när det är så jäkla kallt som det är nu.

Efter en fantastiskt rolig dag kom jag hem lagom för att slänga ihop middag. Fläskytterfile, klyftpotatis och cognacsås fick det bli lite spontant. Efter middagen fick jag och Alexandra mysa ner oss i hennes säng. Hon läste Bamse och Nallemaja för mig och jag läste därefter Kaninen som så gärna ville sova för henne. Eller, jag hann läsa halva innan hon somnade. Sedan borrade jag in näsan i hennes ljuvliga lockar och myste ett tag innan jag lyckades slita mig. En omgång i tvättstugan har hunnits med också.

Nu är jag äntligen nerbäddad under mitt eget täcke och ska hugga in på nästa bok. Imorgon väntar både playdate och pyjamasparty för mig och Alexandra. Vi hörs då!