There is always a reason to feel not good enough

Ikväll har jag spenderat sisådär två timmar med målarboken på bordet, rödvin i glaset och relax-listan i lurarna. Grymt skönt! Jag älskar min relax-lista. Den innehåller mestadels Il Divo och Josh Groban. En del Jonathan&Charlotte. Och så några enstaka andra. Underbar musik att slappna av och drömma sig bort till.

Tidigare idag var det bio och middag. Vi såg Bad Moms och den var riktigt bra! Lite väl hög igenkänningsfaktor ibland... jag trodde nog att filmen skulle vara lite "för mycket", tänk typ Bridesmaides som jag tyckte var värdelös. Men denna var bra. Kan rekommenderas. Efter bion blev det middag på Vigårda. Burgare med ost och bacon samt sötpotatispommes med dipp. Riktigt gott!

Nu är det sova som gäller. Klockan ringer om 5 timmar. Fy bövelen...