The angels can wait for a moment

God morgon!

Har inte haft så mycket att förtälja den här veckan. Jag var hemma och vabbade Alexandra måndag och tisdag. I tisdags var hon feberfri och pigg så hon fick gå till förskolan igår. Vid lunch ringde dom och sa att hon inte var sig själv riktigt, hängig och ledsen. Alltså åkte Jesper och hämtade henne, men hon var pigg och glad hela kvällen sen. Ingen mer feber eller något. Jag vet inte om dom kommer vara hemma idag, men om det blir förskolan står jag redo att behöva hämta tidigt. Vi får se helt enkelt.

Själv börjar jag må lite bättre efter min förkylning. Jag är inte hundra än, men det är okej. Har dock hostat stor del av natten så jag ser ut som sju svåra år. Det blev inte mycket sömn alls och när klockan väl ringde sa jag några väl valda ord till den. Nu sitter jag hur som helst på tåget på väg mot jobbet och känner hur påsarna under ögonen sväller. Ikväll blir det sängen tidigt!

En sån där dag när man önskar att man kunde slänga på sig ett filter i verkliga livet...