Never let go

Den här helgen har det varit full rulle. Igår var jag och Petra på Fotografiska en sväng. Den här helgen var sista chansen att se Bryan Adams utställning och den ville jag inte missa. Och jag är glad att jag gick! Grymt duktig fotograf också visade det sig. Jag hittade flera bilder som jag vill ha. Anton Corbijn hade också en utställning där jag hittade några favoriter. Första bilden är favoriterna från Bryan, andra bilden från Anton.

Efter Fotografiska blev det lite shopping. Mer födelsedagspresenter till Alexandra! När jag kom hem fixade jag tårtan till dagens kalas, en chokladmoussetårta med maränger och pistagenötter. Sen slog jag in Alexandras presenter innan jag hoppade i säng.

Idag var det som sagt lite kalas för mig. Min familj och Jespers familj kom över på fika. Utöver tårtan jag gjorde igår slängde jag ihop ett gäng dumlekakor också. Gott blev det och fina presenter fick jag.

När mostern jobbar på Marabou...