I won't give up now

Idag var humöret hos lillfröken raka motsatsen mot igår. Hon var en riktig solstråle hela morgonen. Skönt! Jag hade inte pallat en repris från gårdagen. När vi närmade oss förskolan lät hon t.o.m. Lucas hålla henne i handen och väl framme fick han ta av henne skorna och jackan. I vanliga fall blir det ett rungande KAN SJÄLV när någon försöker hjälpa henne med något, så detta var stort! Hoppas att solstrålehumöret håller i sig nu.
 
Gullungar!
 
 
Nu är jag på väg hem och ikväll tänkte jag ta och köra ett yogapass hemma i vardagsrummet. Jag fick en ny yogamatta och yogablocks i födelsedagspresent så nu kan jag äntligen köra ordentligt. Jag har använt mig av en yogamatta i barnstorlek ett tag nu och det är inget vidare. Har även provat att köra på min tjockare matta som jag annars använder till styrkeövningar och stretch, men den är inte heller bra för yoga. Men nu så! Ska bli skönt att yoga ut kroppen ordentligt, det är något jag måste se till att göra minst en gång i veckan.