Boy, you never had much game

När man sitter på pendeln och ska slita upp hörlurarna ur träningsväskan och lyckas slangbella iväg bh:n till ett säte på andra sidan gången, det är fan skillat. Jag bjuder på den.

On a brighter note, jag fick tillbaka mitt tredje block rättat och det gick över förväntan! Jag är så himla lättad och glad. Jag glömde att bifoga en uppgift så den ska jag skicka in när jag kommer hem. Annars är alla block klara och det är bara sluttentan kvar. Snart är jag alltså diplomerad livsstilsrådgivare. Hur bra är inte det? Grymt skönt.

Nu är jag hur som helst på väg hem från ett yogalates-pass med Petra. Min kropp var i stort behov av det kan jag lova. Hungrig som en gnu och en man passerade precis med en pizzakartong. Inte ok. Väl hemma blir det mat, dusch, inlämning av nämnda uppgift, Paradise Hotel, säng.

#1 - - veraf:

"I told you so")))))))

Svar: Ja, du gjorde ju det :)
Jannica Lindmark