28

God morgon!
 
Födelsedagen igår var bra. När jag kom till jobbet var min plats pimpad med ballonger, smoothies, celsius, blommor, choklad och lite smått och gott. Helt okej att komma in till! På vägen hem från jobbet ringde Denise och bjöd på skönsång, mycket vackert! Väl hemma bjöds det på lammytterfilé med chevrégratäng med rödvinssås till varmrätt och ostbricka till dessert. Och så lite gott rödvin till det. Inte så pjåkigt alls. Alexandra sov hos Jespers föräldrar så det enda jag saknade med dagen var att få pussa henne godnatt. Men det var skönt med lite egentid för oss. Jag träffar ju henne idag igen så det är inga problem.
 
Nu ska jag se till att komma ur morgonrocken och i lite kläder, måste lämna lägenheten om tio minuter. 
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - veraf:

vilka bra kollegor du har!

#2 - - veraf:

Och givetvis - stort grattis!!!!

Svar: Tack! :)
Jannica Lindmark