Well, fuck you too

God morgon!

Här ligger jag och har varit vaken sen 3.30. Alexandra vaknade och var jätteledsen och sen kunde jag inte somna om. Halleluja!

Gårdagens brunch höll mig mätt resten av dagen. Vi hade ätit klart kl 14, men framåt kvällen kunde jag fortfarande inte fått i mig någon middag. Nu börjar jag möjligtvis bli lite hungrig. Blev en spontan periodisk fasta helt enkelt.

Det funkade bra att gömma Alexandras favoritfilmer igår. Hon valde till slut Micke&Molle istället till min förtjusning. Hon tyckte inte lika mycket om den, men verkade ändå nöjd. Hon var dock fruktansvärt trött eftersom hon inte fick någon dagsvila igår.

Nu ska jag väl pallra mig upp och in i duschen. Vem behöver mer än fyra timmars sömn? Idag är det jobb, tvättstuga och träning på schemat. Sen lär jag sova gott!