Not food, just poison

Och så var första arbetsdagen på veckan över och jag har nätt och jämnt lyckats hålla mig vaken. Hem till min stackars lilla tjej som pajat magen. Fick höra att hon fick Donken-burgare igår och min gissning är att det är boven i dramat. Det är ju inte helt omöjligt att det var magont som gjorde att hon vaknade och var ledsen tidigt i morse. Finns en anledning till att jag varken stoppar i mig eller Alexandra sån skit... Hoppas på att det går över snart, inget roligt att ha en sån mage!
 
 
 
Ikväll är det som sagt tvättstuga och träning som står på schemat. Det blir nog någon lugn träning, typ yoga. Då sover jag gott efteråt. Imorgon hoppas jag på att vara lite piggare och gladare. Vi får kolla av läget på Alexandra och se om hon kanske behöver vara hemma imorgon och vila magen. Förhoppningsvis kan i så fall Jesper ta vabben denna gången och det i sin tur betyder sovmorgon för mig. Men vi får se som sagt.
 
Hoppas att er måndag varit bra!