Barbie girl

God morgon!
 
Idag är det tillbaka till jobbet igen. Jag är heeelt sänkt än så länge, men det går nog över. Alexandra nattade mig i sin säng igår och jag vaknade inte förrän 23.30. Superkul... Bara att släpa mig in i badrummet och göra mig i ordning och sen hoppa bums i säng, sen ringde klockan vid fem. Halleluja! Mjölken är slut så jag kan inte dricka mitt morgonte heller. Men annars är det bra! Jag får se till att fixa en stor kopp te på jobbet när jag kommer dit så ska jag nog så sakta vakna till. Nu ska jag se till att få på mig lite kläder eftersom jag måste gå om en kvart. Kan bli kyligt annars. Ha en bra torsdag, kompisar! 
 
Plockade fram lite arvegods till Alexandra igår. Alla skor och avtagbara smycken är borttagna för säkerhets skull dock. Alla kläder, smycken och tillbehör får ligga kvar i lådan ett litet tag till.