Me and God, we don't get along so now I sing

Hej hallå.
 
Jag har inte haft så mycket att komma med dom senaste dagarna då jag fortfarande ligger hemma och ugglar. Rösten är äntligen mycket bättre! Jag är fortfarande hes, men det är inte asjobbigt att prata iaf. Det går åt rätt håll. Hostan börjar också avta så smått. Jag var hos doktorn igår och fick ett recept på cocillana så i natt fick jag sova hela natten för första gången på evigheter känns det som. Nackdelen med cocillana är att man (eller jag iaf) blir otroligt bakis dagen efter. Idag sitter jag med tungt huvud och lätt illamående och känner mig som om jag var på en brakfest igår. Det var jag inte. Kvällen spenderades i soffan med fjärde säsongen av American Horror Story. Den säsongen är faktiskt min favorit, vilket går emot typ alla andra i hela världen som verkar tycka att den är fruktansvärd. Alla är vi olika!
 
Nu har jag suttit och scrollat igenom Netflix och lagt till massa nya saker att titta på i min lista. Hur jag ska hinna med allt jag vill se är ett senare problem... Jag ska försöka få lite ork att köra en storstädning här hemma innan jag hämtar hem mitt lilla monster, men så länge jag känner mig bakis tänker jag ligga i soffan och vila. Det lutar dock åt att skippa Netflix och se ifall Svartsjön är något att ha. Det är en ny serie som har börjat gå på trean/Viafree. Har ni sett den? Jag har sett många kommentarer om att den är läskig och lite obehaglig. Och you know me, sånt gillar jag! Jag får återkomma med min åsikt senare.
 
Ha en grym fredag!