Update

Magen är fortfarande svullen, men jag vrider mig inte av smärtan längre. Alltid nåt! Jag är dock öm i magen och det är inte så skönt att trycka på den. Det verkar inte vara någon magsjuka iaf, peppar peppar. Jag har ju alltid haft en krånglig mage och det är aldrig någon läkare som hittat problemet, trots gastroskopi, ultraljud och diverse andra undersökningar. Förhoppningsvis känns det bättre imorgon.


Jesper och Alexandra åkte iväg på egna äventyr vid 11-tiden och kom inte hem förrän framåt 20. Jag hade alltså hela dagen på mig att vila och det har jag sannerligen gjort! Jag hade äntligen tid att läsa boken jag fick i födelsedagspresent. Som jag längtat! När ögonen blev för trötta för att läsa tittade jag på ett par avsnitt av Gilmore Girls istället. Sen kunde jag gå tillbaka till boken. 

Nattningen av Alexandra gick kanonbra idag, precis som de senaste två nätterna. Min definitiva favorit av Alexandras julklappar är nämligen Kaninen som så gärna ville somna. Den boken är seriöst helt fantastisk! Efter en period med tvåtimmarsnattningar somnar Alexandra innan boken är färdigläst. Ren och skär magi skulle jag vilja säga. Hon fick även uppföljaren i julklapp, men den har vi inte testat än. 

Nu ska jag försöka sova bort min uppsvällda mage. Vi höres snart igen!