Slut på semestern

Håret är färgat, Flexpass via Sats Online Training är kört, nyttigare variant av lasagne (recept kommer i eget inlägg) intaget, Alexandra är i säng, tvätten är fixad och diskmaskinen är snart klar. Jag funderar på ifall jag ska orka färga fransar och bryn ikväll också. Troligtvis inte. Naglarna ska iaf få sig en liten omgång. Sen antar jag att jag är redo att gå tillbaka till jobbet igen imorgon. Semestern har gått snabbt som attan, så där som den alltid gör. Det var ju bara två veckor också. Det har varit full rulle mest hela tiden så det har inte varit mycket vila. Denna helgen har vi dock inte gjort mycket alls. Vi var allihop i behov av att ta det lugnt och ladda batterierna. Alexandra är ledig nästa vecka också och ska spendera större delen av veckan med mamma. Jag är ledig på fredagen så vi får långhelg ihop. Nu väntar jag på att Jesper ska duscha och göra sig klar efter sin löprunda så vi kan titta på ett avsnitt av How to get away with murder. Sen är det bums i säng. Imorgon är det som sagt jobb och efter det har jag bokat Combat med Marco eftersom jag slutar redan kl 17 istället för kl 18. Ser grymt mycket fram emot det eftersom jag aldrig kan köra med honom annars. 
 
Hoppas att er helg har varit bra!
 
 
Trött tjej tittar på Bamse