In the arms of an angel

Dagen blev otroligt lugn och skön. Efter filmen låg jag och Alexandra i hennes säng och läste lite böcker och bara myste. Sen gick vi och handlade mat och åt en tidig middag. Rostbiff för mig och Jesper, köttbullar igen för Alexandra. Jag gjorde en så sjukt god rösti med lök och cheddarost som jag och Alexandra hade som tillbehör. Sen var det rödvinssås för mig och bea för Jesper. Jag åt alldeles för mycket och känner mig fortfarande lätt uppsvälld. Gott var det iaf.
 
Lite bökig nattning av fröken idag, men nu tror jag att hon sover. Jag kände mig manad att ta tag i studierna igen så jag har klickat upp dom sista uppgifterna på datorn. Nu inser jag varför jag har skjutit så mycket på det. Dom här uppgifterna är svåra. Riktigt kluriga till och med och det är väl därför jag inte har orkat riktigt. Men jag har egentligen bara två uppgifter (med några underuppgifter) kvar innan det är dags för sluttentan. Det är bara att gnugga geniknölarna och fokusera så ska det nog gå bra. Wish me luck!