I put a little twist in my hips

Hej på er,
 
Första jobbveckan är igång. I måndags fick jag ju även köra combat med Marco för första gången på hur länge som helst. Det visade sig att det var hans första pass efter semestern så han var extra peppad. Grymt kul var det och jag fick även med mig Maria som sällskap. Igår vaknade jag med en skön träningsvärk i rygg och armar och den hänger med idag också. Benen klarade sig utan träningsvärk så det ska jag ordna upp idag. Idag får jag faktiskt med mig Petra på ett Bootyliciouspass i Sumpan. Inte så pjåk! 
 
Nu ska jag försöka pallra mig upp ur soffan och fixa det sista innan det är dags att bege mig mot jobbet. Ha en bra dag hörni! 
 
Slängde ihop en så jäkla god parmasallad till middag i måndags ! 
 
 
#1 - - Fani:

Snacka om perfekta salladen då, så gott!