When we were young

God kväll!

Hoppas att ni har haft en bra fredag. Det har jag, även om denna envisa trötthet fortsätter att hålla i sig. På lunchen passade jag på att inhandla en del av produkterna jag blev tipsad om igår. Primer, concealer, puder, beige kajal, ögonbrynsskugga och ett par borstar. En av tjejerna igår utförde lite magi med mina ögonbryn på bara ett par minuter. Tydligen har jag jättefin naturlig form så det krävdes inte mycket för att göra dom mer markerade. Superkul att höra från någon som enligt egen utsago är besatt av just ögonbryn. 


Kvällen har varit lugn med god mat och familjehäng. Dock var det tredje kvällen i rad med riktigt jobbig nattning av Alexandra. Hon var hysteriskt ledsen och arg och det tog sin tid att lugna ner henne. Till slut somnade hon i min famn och jag hade nästan lust att ta med henne till vår säng och krypa ner bredvid. Men vi alla tre sover bra mycket bättre när hon sover i sitt rum. Vi tittade istället på säsongsavslutningen av Orange is the new black och nu är jag redo att slå ihop dom blå. 

Godnatt på er!