Why can't we be like that?

God kväll! 
 
Tiden bara flyger iväg så jag hinner inte med riktigt. Vad har hänt sen sist då? Förra veckan var mest jobb och sova. I torsdags tog det dock stopp då jag fick mig en släng feber. Jag funderar på om det blev någon liten infektion i min onda visdomstand med tanke på att jag mådde bra i övrigt. I fredags var febern borta igen, men eftersom jag skulle vara hemma i karantän tog jag en mysdag tillsammans med Alexandra. På kvällen åkte hon och Jesper på kalas medan jag låg hemma och sträckkollade på Gåsmamman. Grymt bra.
 
Helgen var en lugn sådan. I lördags gjorde vi inte mycket alls. Det blev lite fingerfärg, lite film, lite böcker... Lite ditt och lite datt. Igår började jag dagen med dubbelpass på Sats, först 75 minuter yoga och sen 60 minuter Bodypump. Jag var totalt slut efteråt kan jag lova. Väl hemma slängde jag mig i soffan tillsammans med familjen och tittade på film. På kvällen var Jesper iväg på träning medan jag slängde ihop den där goda middagen jag tipsade om igår. Alexandra somnade tidigt och när Jesper var hemma igen blev det Sons of Anarchy tills alldeles för sent. 
 
Ja, det var väl det. Jo! Jag skickade in min ansökan om FA-skattesedel förra veckan också och nu väntar jag ivrigt på besked. Jag gick in på Skatteverkets hemsida idag och fick se att handläggningen är 2-6 veckor... Jag håller tummarna för att det är närmre 2 veckor än 6 veckor i mitt fall, men vi får se. Spännande hur som helst. Jag har även kostregistrerat mig själv nu i en veckas tid. Vad skulle jag vara för kostrådgivare om jag inte ens kan hålla koll på mitt eget intag, liksom? Mitt intag ser helt okej ut, men det finns helt klart rum för förbättring. Det är kul att få praktisera kunskaperna lite grann. 
 
Nu ska jag hälla i mig resten av mitt te och ramla i säng. Imorgon tänkte jag gå upp när Jespers klocka ringer klockan 5 och köra ett träningspass. Det är onödigt att somna om eftersom man egentligen bara blir tröttare av det. Det är lika bra att gå upp och göra något vettigt. Dock har jag redan idag fruktansvärd träningsvärk efter igår och det lär ju vara snäppet värre imorgon. Jag tror att det får bli typ Tabata Cardio eller så, så att jag inte behöver anstränga musklerna alltför mycket. Men vi får se hur det blir. 
 
Nu önskar jag er en god natt! 
 
Mumma!