I hurt too

Hello!

Torsdag och veckans boxningspass med Maria är avklarat. Nu efter påsk blev det ny instruktör och ny tid, båda till det sämre. Vi fick bra träning visserligen, men vi ska försöka hitta ett nytt boxningspass att gå på. Instruktören är ändå rätt viktig.

En dag kvar till helg då. Den känns välbehövlig nu måste jag säga. Det har visserligen varit en kort vecka, men den har varit intensiv. Full rulle på jobbet och jag har ju även jobbat extra dom här tre dagarna. Jag gillar att ha mycket att göra dock, att bara sitta av tiden är inte min grej. Jag har en del att bita tag i imorgon också så det är skönt.

Imorgon är det vanlig fredag för mig, dvs jobb 8-15 och sen hämta Alexandra på förskolan. Vi ska ha uppföljning på utvecklingssamtalet på jobbet så det ska bli spännande. Alltid bra att få feedback, vare sig det är positivt eller negativt. Kvällen ska jag spendera i soffan tror jag. Om jag inte är duktig och tränar lite, men vi får se hur det blir med den saken.

Nu önskar jag er en trevlig kväll! 


Den här fick jag skickad till mig när jag satt på jobbet och var irriterad. Irritationen blev som bortblåst!