Stay classy

God morgon!

Och glad valborg eller vad man säger. Är det något ni brukar fira? Jag har inte firat valborg på många år, men vi har trevliga saker inbokade idag iaf. Nu är jag på väg mot gymmet för lite combat. Jag har inte kört det på länge nu så jag jublade lite när jag såg att det fanns ett pass idag. Instruktören är bra också. Han är ingen Marco, men han är bra. Hasse, även kallad combatman, är det som ska köra skiten ur mig idag. Sen blir det hem för min lördagsbehandling med hårinpackning och ansiktsmask och grejer. Det har jag längtat efter hela veckan faktiskt. Jesper och Alexandra ska åka på en shoppingtur så jag kommer verkligen kunna njuta av lugnet hemma. Senare i eftermiddag beger vi oss hem till Maria, Stefan och Alice för middag. Eventuellt ska vi ner till en brasa senare på kvällen, men det beror på hur Alexandra är. Vi har som sagt haft några tuffa kvällar så det kanske är bäst att åka hem och natta henne. Vi får se hur vi gör. 

Hoppas att ni får en bra dag!