You should never take more than you give

Hej söndag!

Jag startade helgen med födelsedagsmiddag för Sofie i fredags. Hon, jag, Sara, Anne och Lotta testade maten på Patricia. Helt ok! Jag körde pilgrimsmusslor till förrätt och surf&turf till varmrätt. Och så blev det lite vin, cava och en liten drink på det med. En mycket trevlig kväll!

Igår var vi en sväng till Porten för lite nödvändighetsshopping och lunch. Jag åt en så himla god meze-tallrik på Nancys. Jag behövde ingen middag sen, jag var fortfarande mätt. På eftermiddagen åkte Jesper iväg till en kompis och jag och Alexandra körde tjejkväll. Hon somnade vid halv åtta och då satt jag där i tystnaden och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Det blev till slut en seriekväll i soffan med ansiktsmask och grejer. Superskön kväll!

Idag är det en typisk söndag. Lejonkungen har tittats på (igen...) och vi har myst och städat. Dags att ladda upp för en ny jobbvecka.