Running from my heart

God morgon!

Igår kunde jag äntligen skicka in sista blocket i utbildningen för rättning! Jag har använt lunchen på jobbet för att skriva på sista tiden och igår blev det klart. Jag tror att det kan bli lite komplettering på en av de sista uppgifterna eftersom den var rätt svår. Men jag har fått svar från min lärare och hon återkommer med resultat om 7-10 arbetsdagar. Spännande! Nu är det dags att börja plugga ordentligt för slutprovet.

Nu är jag på väg mot jobbet och efteråt blir det box tillsammans med Petra. Ska bli skönt att boxa av sig lite. När jag kommer hem ska jag kolla ikapp Paradise Hotel och sen blir det bums i säng tror jag. Kanske att jag sitter och leker med min målarbok jag fick från Body shop ett tag först. Jag testade i morse och det var faktiskt riktigt avslappnande. Hoppas ni får en bra dag!