Maybe I'm a drifter

God kväll! 
 
Idag har vi varit utan affektanfall, det tackar vi för. Hon får ju oftast det när hon är övertrött och man har mage att säga emot henne. Idag vid nattningen beordrade hon mig att klia hennes rygg på ett visst sätt. När jag väl fattat hur hon menade somnade hon på typ en minut. Gounge.
 
Magkatarren hänger sig kvar däremot. Visserligen inte så förvånande eftersom sånt inte bara försvinner av sig själv över en natt. Men den känns inte lika illa idag som den gjorde igår. Idag har jag kunnat göra annat än att ligga i soffan efter jobbet iaf. Idag blev det istället städning. Inte heller så roligt kanske, men sånt behöver göras det med.
 
Nu har jag precis skickat över lite skolarbete till min jobbmail så att jag kan sätta mig med det på lunchen imorgon. Det där med att vila är överskattat har jag hört. Jag har så himla lite kvar att göra så jag känner att jag vill få klart det så snart som möjligt. Sen är det såklart slutprovet kvar att plugga till också, men jag känner att jag kommer kunna slappna av och fokusera bättre om jag bara får iväg sista blocket för rättning. 
 
Nu är det dock dags för sängen. Jag är helt slut och hoppas på att somna snabbt så jag får åtminstone 6 timmars sömn.
 
Ha en bra kväll, hörni!
 
Gammal goding från en grymt rolig kväll för sju år sedan, en kväll som senare slutade med hjärnskakning och totalt blåslagen kropp...  Trappor kan vara förjäkliga!
#1 - - veraf:

Vilken fin bild! Du passar i den röda läppstiften!