Helg!

Min helg startade bra. Först jobbade jag hemifrån igår, vilket var otroligt skönt. Jag var inte alls lika trött som vanligt när dagen var slut och jag kunde hämta Alexandra en timme tidigare än vanligt. Hon var på strålande humör resten av dagen. Vi hade picknick på golvet, tittade på film, läste böcker och somnade tillsammans i hennes säng.

Idag åkte vi till Porten för att köpa en höstjacka till Alexandra. Vi kom hem med två tjocka fleecejackor, en vanlig fleecejacka, ett par fleecebyxor, två mössor, fyra par vantar, två par raggsockor och ett par gummistövlar. Allt till Alexandra såklart. Ingen höstjacka dock, men jag tror att det vi köpte idag blir bra att kombinera med skaloverallerna tills det är dags för vinteroverall. Det är en hel djungel det där.

Nu ligger jag i soffan med ett glas vin och Carrie Diaries. Snart är det sängen och imorgon startar dagen med brunch på Mornington.

Bus

Picknick på golvet

När man ska ge sin mamma en hjärtattack

Pizzapaus