God söndag!

Igår hade vi kalas för vår tvååring. Jag började dagen med att handla dom glömda ingredienserna till bakningen och sen satte jag igång med ytterligare en mjölkchokladfylld kladdkaka och ett gäng kanelbullar. Vanlig grädde och daimgrädde fixades och tillbehör hälldes upp. Sen var det städ och fix av det sista innan gästerna kom. Alexandra fick massa fina saker! Bra kalas för en bra fröken.

Det blev inte så mycket bilder tagna, det var lite fullt upp. På kvällen var det en trött tjej som slocknade innan halv åtta. Jesper var iväg på pokerkväll så jag landade i soffan och kunde bara ta det lugnt hela kvällen, så skönt efter all stress! Framåt midnatt tänkte jag hoppa i säng, men fick panik av stöket i sovrummet så jag satte igång att städa istället. Jag kom istället i säng vid 2 och somnade först runt 3. Idag vaknade Alexandra kl 7...

Trött som en gnu idag, men laddad för minisemester. Mamma kommer hit och hänger med Alexandra medan jag och Jesper åker på skaldjurskryssning! Skaldjursbuffé, frukostbuffé, spa och taxfreeshopping står på schemat. Vi kommer hem igen imorgon eftermiddag. Det ska bli hur trevligt som helst det här.