Sending big waves into motion

Hello!

Igår hade jag en ledig dag tillsammans med Alexandra. Mycket lek och bus blev det. Vi var dock bara hemma och ansträngde oss inte mer än nödvändigt. När Jesper kom hem från jobbet åkte jag in till stan och mötte upp mamma. Vi började med middag på Oliver Twist. Bourbonburgare och ipa. Sen bjussade jag mamma på teater som tack för all hjälp med Alexandra under sommaren. En man som heter Ove såg vi. Otroligt bra föreställning och en väldigt tragikomisk berättelse. Jag ska ta och köpa mig boken, tror att den kan vara fantastisk.

Idag går det inte i många knop här hemma. Jag ligger just nu i badet för att få huvudvärken att lätta. Jesper och Alexandra ska eventuellt iväg sen, men inget är bestämt än. Annars är det väl lite hemmaplock och vila som gäller.