GRYM helg!

Hemkommen efter en fantastisk helg med fantastiska kollegor. 9 av oss åkte minibuss upp i fredags eftermiddag och när vi väl kom fram (8 kisspauser senare) blev det middag och fest. Årets säljare och årets medarbetare utsågs, grymt välförtjänt av de båda! Sen var det dans och sång tills ögonen föll ihop närmre halv fyra. 

Blurr...

Igår var det bara att kravla sig upp efter sisådär tre timmars sömn. Jag var inte det minsta bakis, tack och lov. Efter en stadig frukost begav sig en del till backen medan vi övriga begav oss till Experium där spa och äventyrsbad stod på schemat. Där blev det några timmar av utomhusbad, vattenrutschbanor, isvak, bastu, ansiktsmask m.m. Efter dusch och småfix var det dags för afterski. Har man då en kollega som heter Daniel Lindström är det givetvis han som får stå för underhållningen från vår sida. Grymt kul!

På kvällen blev det middag i stugan och sen var det dags för fest igen för dem som orkade. Jag gjorde ett halvhjärtat försök innan jag snabbt insåg att jag inte orkade. Jag delade rum med Limpan och Madde och turligt nog var vi så synkade att vi alla tre låg i säng vid typ 22. Några drog vidare ut på nattklubb, men kom inte heller hem så himla sent. 

En liten hotshot fick det bli iaf

Idag var det dags att åka hem igen. Jag sov av och till under resan och var sen hemma i Skogås runt 17.30. Middag och nattning av Alexandra hann jag med innan jag landade i ett skumbad. Jag har läst ut min bok och ska strax försöka planera min träningsvecka. Sen är det bums i säng så att jag orkar med en ny vecka. 

Stort tack till mina kollegor för en grymt kul helg!