Walk a mile in your shoes

Hej på er!
 
Jag tror att förkylningen börjar gå åt rätt håll nu. Jag har hostat ur mig lungorna och snytit sönder ett blodkärl eller två i näsan så jag blöder näsblod konstant, men febern har gått ner. Jag är visserligen fullproppad med tabletter, men det känns ändå som att det är på väg att bli bättre. Jag har fortfarande ingen direkt aptit, men ska ta och äta lite frukost nu ändå och hoppas på att smaksinnet kommit tillbaka. Jag kommer få vara hemma från jobbet imorgon också som det ser ut nu, men förhoppningsvis kan jag komma iväg på torsdag. Jag får väl se det som så att det är rätt vecka att vara sjuk iaf nu när det är helt tomt här hemma. Jag har verkligen möjlighet att få vila ordentligt. Men jag längtar tills min familj är hemma igen! Och jag längtar efter att orka göra något annat än att ligga i soffan... Imorgon är det egentligen AW planerad med jobbet, men den får jag hoppa över. På torsdag har jag dejt med Maria, håller alla tummar jag kan för att jag mår bra då. Vi har inte setts på evigheter! Inte sen spelkvällen hemma hos henne och det var flera veckor sedan. Vi planerar middag och lite shopping i MoS efter jobbet. Jag känner att jag behöver en sån em/kväll, så då får jag baske mig vara frisk!